Telefoner ute av drift

OPPDATERT: Feilen er løst, og vi er tilbake til normal situasjon.

Nittedal kommunes telefonlinjer er nede på grunn av en feil hos Telenor.

Feilen påvirker en rekke av våre tjenester. Blant annet er telefonen til legevakta berørt, trygghetsalarmer virker ikke og kommunens sentralbord er ute av normal drift.

Vi har satt opp nødløsning for sentralbordet, men det kan være lenger ventetid enn normalt.

Når det gjelder trygghetsalarm får alle som også har hjemmesykepleie ekstra oppfølging. Ta gjerne kontakt med dine nære med trygghetsalarm for å snakke med dem om situasjonen.

Vi har satt opp nødløsning for legevakta slik at du fortsatt kan ringe på det samme nummeret, men det kan ta lenger tid enn normalt før du får svar.

Mandag 9. mars er det Rotneslegene som har beredskapsvakt på dagtid hvis du er syk og ikke får time hos din fastlege.

Gjelder det spørsmål om korona ber vi deg ringe den nasjonale hjelpetelefonen på nummer 815 55 015.

Publisert: 09.03.2020 08.56