Nå kan du få transport til og fra vaksinasjonssenteret

Nittedal kommune har fra og med uke 45 inngått en avtale med Lions Club Nittedal om transport til og fra vaksinasjon.

Tilbudet rettes mot innbyggere som har spesielle transportbehov, f.eks. om vedkommende er dårlig til bens.

- Jeg er glad for at vi sammen med Lions, som strålende representanter for frivilligheten i bygda, har funnet en løsning på transportutfordringen vår, sier assisterende kommuneoverlege Gudmund Myhren.

Det er Lions som vil stå for både koordinasjon og utførelse av transport. Dersom du har behov for transport, ber vi deg om å kontakte koronatelefonen på 67 17 71 50.

- Dette er et strålende eksempel på hvordan kommunen og frivilligheten kan jobbe godt sammen. Nittedals befolkning er heldige som har flere aktive organisasjoner av denne typen, legger ordfører Inge Solli til.

Publisert: 15.11.2021 16.09