Nå kan du vaksinere deg på Apotek1

Fra og med mandag 7. februar kan du få koronavaksine på Apotek1 Mosenteret. Tilbudet gjelder i tidsrommet 17.00-20.00 på utvalgte dager, på kveldstid. Tilbudet er gratis.

Bookingen foregår på Helsenorge, og oversikt over ledige timer finner du i kalenderen. Ved ledig kapasitet kan det være mulig med drop-in.

Her booker du time

Nittedal kommune vil fortsette å vaksinere på utvalgte dager på dagtid. Se oversikt over hvilke dager vi vaksinerer på her.

Hvem kan vaksinere seg på apoteket?

Det er kun innbyggere over 16 år som skal ha enten 1, 2 eller oppfriskningsdose og som ikke er i risikogruppen som kan benytte seg av tilbudet.

Personer som har allergier, sykdom eller andre behov for tilpasning skal vaksineres på vaksinesenteret til Nittedal kommune. Dette innebærer gruppen som skal ha 4. dose på grunn av svekket immunforsvar. Prioriterte grupper skal også vaksineres av Nittedal kommune.

Publisert: 31.01.2022 15.08