Omdømmeprisen til Ulrika Gustavsson

Vinneren av omdømmeprisen 2019 er Ulrika Gustavsson. Hun er sosionom og sosialpedagogisk rådgiver på Li skole.

Juryen uttaler:

Ulrika Gustavsson er en person som har omsorg for alle. Hun er varm, raus og klok, og har hjulpet mange gjennom den krevende ungdomstiden.

Ulrika har alltid tid til å lytte, får alltid med seg foreldre på laget selv om sakene er svært vanskelige og kompliserte. Hun har alltid tid til kollegaer som sliter enten det er i jobb eller andre sammenhenger, og har representert Li skole og Nittedal kommune på en fantastisk måte i over 30 år.

Verdiene redelighet, raushet og respekt kunne ikke vært mer beskrivende.

Det er i år kommet inn 12 nominasjoner. Av disse 12 nominasjonene har arbeidsgruppen, som har bestått av representanter fra hovedsammenslutningene og HR, plukket ut 5 finalister som videre ble behandlet i AMU.

I AMU diskuterte vi oss frem til en vinner blant de 5 flotte finalistene.

Årets 5 finalister er:
Ulrika Gustavsson – sosionom og sosialpedagogisk rådgiver på Li skole
Nina Sæther – skolesekretær på Sørli skole
Geirr Larsen – avdelingsleder for lavterskel, støttekontakt tjenesten og individuell avlastning
IKT avdelingen
Aud Berit og renholderne

VI GRATULERER ALLE FINALISTENE OG SPESIELT
ULRIKA GUSTAVSSON MED OMDØMMEPRISEN 2019!

Omdømmeprisen er beskrevet som et delmål i kommunens arbeidsgiverpolitikk, Veglederen. Omdømmeprisen er en pris hvor vi belønner en ansatt, en avdeling eller en enhet for å være en god rollemodell for våre verdier; raushet - redelighet - respekt. Første utdeling av prisen var i 2014.

På bildet: F.v. Kommunalsjef Per Korsvik, prisvinner Ulrika Gustavsson og rektor Steinar Flesland på Li skole.

Publisert: 23.08.2019 09.51