Vi flytter vaksinasjonssted

Fra og med mandag 15. august (uke 33) vil vaksinasjonen foregå i kommunestyresalen på rådhuset i Nittedal. Der vil vi vaksinere to dager i uken, både på dag og kveld.

Det vil si at vaksinasjonen på Rådstua kun varer ut uke 32. Kveldsvaksinasjon på Apotek 1 Mosenteret vil fremdeles være et åpent alternativt på mandager.

Her finner du oversikt over vaksinasjonsdagene.

Time til vaksinasjon kan bestilles på helsenorge.no.

Hvem får tilbud om vaksinen nå?

Til nå har alle innbyggere over 75 år fått tilbud om 2. oppfriskningsdose (fjerde vaksinedose). Dermed starter innkallingen av innbyggere over 65 år, samt de mellom 18 og 65 år med underliggende sykdommer som gir økt risiko fortløpende.

Vi gjør oppmerksom på at det må ha gått minst 4 måneder siden forrige vaksinedose og 3 uker siden du har vært syk med Covid-19.

Dersom du tilhører målgruppa 75+ og ennå ikke har tatt vaksinen, oppfordrer vi deg til å sende mail til vaksine@nittedal.kommune.no eller å ringe kommunens koronatelefon på 67 17 71 50.

Publisert: 11.08.2022 14.05